Twitter

Follow sarkanyver on Twitter

A harcrendszerről

2010.01.28. 20:27 :: Krazor

Ebben a bejegyzésben kicsit a harcrendszerről írok.

Egy harcot kezdeményezésének több lehetősége is van:

  • ha agresszív lénnyel találkozol (szörny, vagy bármi más), akkor elég csak megérinteni, és kezdődik a csata
  • ha barátságos lénnyel találkozol (például állatok, akár egy patkány a pincében :]...) akkor neki egy akciógombot (Enter, vagy Space) kell nyomni a támadás kezdéséhez

Amikor a harcba keveredsz "elteleportálódsz" egy bizonyos csatamezőre (Kép lentebb). Gondolom ez már elég ahoz, hogy rájöjjetek, ebben a játékban körökre osztott harcokról van szó.

Hogy mikor te, vagy mikor az ellenfeled következik soron, azt az adottságaid határozzák meg, leginkább a gyorsaságod.

Természetesen vannak képességeid is, amivel hatásosabb sebzést mérhetsz ellenfeledre, viszont azok SP-be kerülnek, amit csak bizonyos varázsitalokkal nyerhetsz vissza. Nem kell tartani ettől, mert küldetésekből, a legtöbb árustól kapsz italokat olcsón.

A maximum szint a játékban 90, bár kétlem, hogy erre sor kerülne. Azért is, mert szerintem ha egy játékos kijátsza a játékot, a küldetések 80%-át megcsinálja még mindig valahol középtájt fog járni.

Egy kép a harcrendszerből, ahol drága tesztkarakterem éppen egy gombát simogat egy éles kardal (sajnos épp nem látszik a számoktól):

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sarkanyver.blog.hu/api/trackback/id/tr701710854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.01.31. 17:44:38

ez RPG makerrel készül vagy egyesi fejlesztés?

Krazor 2010.02.01. 17:11:03

rpg maker, egyedi szkriptekkel és grafikákkal.
süti beállítások módosítása