Ebben a bejegyzésben kicsit a harcrendszerről írok.
Egy harcot kezdeményezésének több lehetősége is van:
- ha agresszív lénnyel találkozol (szörny, vagy bármi más), akkor elég csak megérinteni, és kezdődik a csata
- ha barátságos lénnyel találkozol (például állatok, akár egy patkány a pincében :]...) akkor neki egy akciógombot (Enter, vagy Space) kell nyomni a támadás kezdéséhez
Amikor a harcba keveredsz "elteleportálódsz" egy bizonyos csatamezőre (Kép lentebb). Gondolom ez már elég ahoz, hogy rájöjjetek, ebben a játékban körökre osztott harcokról van szó.
Hogy mikor te, vagy mikor az ellenfeled következik soron, azt az adottságaid határozzák meg, leginkább a gyorsaságod.
Természetesen vannak képességeid is, amivel hatásosabb sebzést mérhetsz ellenfeledre, viszont azok SP-be kerülnek, amit csak bizonyos varázsitalokkal nyerhetsz vissza. Nem kell tartani ettől, mert küldetésekből, a legtöbb árustól kapsz italokat olcsón.
A maximum szint a játékban 90, bár kétlem, hogy erre sor kerülne. Azért is, mert szerintem ha egy játékos kijátsza a játékot, a küldetések 80%-át megcsinálja még mindig valahol középtájt fog járni.
Egy kép a harcrendszerből, ahol drága tesztkarakterem éppen egy gombát simogat egy éles kardal (sajnos épp nem látszik a számoktól):